Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Regulamin sklepu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Dodatkowe opcje przeglądania
Nasze nowości
Laser pozycjonujący PL2 z zielonym laserem liniowym

Laser pozycjonujący PL2 z zielonym laserem liniowym1 024,34 PLN brutto832,80 PLN netto

Piła ręczna Dachhexe K 200 w zestawie

Piła ręczna Dachhexe K 200 w zestawie3 094,81 PLN brutto2 516,11 PLN netto

Frezarka akumulatorowa do wpustów pod uchwyty rynnowe

Frezarka akumulatorowa do wpustów pod uchwyty rynnowe6 342,18 PLN brutto5 156,25 PLN netto

systainer® z wkładem

systainer® z wkładem266,98 PLN brutto217,06 PLN netto

Laser liniowy hedue L1G

Laser liniowy hedue L1G1 574,65 PLN brutto1 280,20 PLN netto

Laser pozycjonujący PL1 bez uchwytu

Laser pozycjonujący PL1 bez uchwytu283,33 PLN brutto230,35 PLN netto

Adapter kątowy hedue WA1

Adapter kątowy hedue WA1158,01 PLN brutto128,46 PLN netto

Suwmiarka zegarowa 200 mm ze stali

Suwmiarka zegarowa 200 mm ze stali596,64 PLN brutto485,06 PLN netto

Katalog hedue
Okładka katalogu
Katalog MASC
Katalog MASC
Katalogi KNAPP
Katalog KNAPP
Katalogi KNAPP
Kontakt
  • AWO-SYSTEM - Paweł Wołącewicz
    NIP: PL 5971021562
  • E-mail:sklep@awo24.pl
  • E-mail:hedue@hedue.pl
  • Telefon+48 95 7609107
    +48 601 788083
  • Skypeawosystem
  • Godziny działania sklepuSklep: 24 h / Kontakt: 8-17

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu Internetowego hedue.pl


1. Informacje o firmie
Sklep internetowy działający pod adresem www.hedue.pl prowadzony jest przez firmę BUH AWO-SYSTEM z siedzibą przy ulicy Piasta 13/4 w 74-400 Dębno, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Urząd Miejski w Dębnie pod numerem 2447, NIP 597-102-15-62, REGON 210516965, e-mail hedue@hedue.pl, nr telefonu +48 95 7609107.


2. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu www.hedue.pl są przetwarzane przez BUH AWO-SYSTEM z
    siedzibą w Dębnie, przy ul. Piasta 13/4.
2. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane w celu:
  1. w realizacji umowy,
  2. w przypadku założenia konta, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną,
  3. jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych,
3. Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić BUH 
    AWO-SYSTEM realizację umowy lub usługi w należyty sposób.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych
    osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia na stronie www.hedue.pl w
    sekcji "Moje dane" - jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem
    ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe są
    przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

3. Ceny
1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.hedue.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).
2. W sklepie internetowym stosowane są następujące ceny detaliczne sprzedaży oferowanych towarów i usług.

4. Zamówienia
1. Sklep internetowy www.hedue.pl umożliwia Klientom:
  1. składanie zamówień (ofert zakupu) towarów dostępnych w sklepie internetowym www.hedue.pl i zawierania umów sprzedaży na odległość.
  2. uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym.
2. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały
    informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.hedue.pl kierowane przez BUH
    AWO-SYSTEM do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są
    wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
3. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.hedue.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich
    składania.
4. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
5. Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu „wysłane” a w
    przypadku, gdy wybrano opcję płatności przelew bankowy za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie
    płatności na wskazane przez sprzedawcę konto.
6. Z przyczyn leżących po stronie przewoźnika maksymalna kwota pobrania (zapłaty gotówkowej) wynosi 6 500 PLN.
    W przypadku, gdy wartość zamówienia przewyższa ww. kwotę, sposób zapłaty różnicy zostanie ustalony
    indywidualnie z klientem.
7. W przypadku złożenia zamówienia lub rezerwacji towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do ustawy
    z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.), na kwotę co
    najmniej 20 000 zł netto, umowa może być zawarta po spełnieniu przez Klienta warunków przedstawionych przez
    BUH AWO-SYSTEM. Płatność za ww. towary może nastąpić wyłącznie z rachunku płatniczego Klienta, który
    umożliwi BUH AWO-SYSTEM identyfikację składającego zlecenie płatnicze.
 
5. Dostawa
1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.hedue.pl dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych
    przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu.
2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
  1. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);
  2. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia
3. Przy każdym produkcie dostępnym w sklepie, w okienku 'Dostępność produktu', obok aktualnego stanu
    magazynowego, pojawia się także informacja o przewidywanym czasie realizacji. Czas ten nie obejmuje czasu
    wysłania zamówienia i liczony jest od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi lub operatorowi pocztowemu
    do momentu doręczenia.
4. Jeżeli nie ustalono inaczej, BUH AWO-SYSTEM wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia
    umowy (przyjęcia oferty przez BUH AWO-SYSTEM).
5. Faktury wystawiane są w dacie przygotowania towaru do wysyłki wg kolejności przyjętych zamówień do realizacji.
6. Wraz z towarem wydawane są faktura VAT (o ile nie została wybrana faktura elektroniczna) albo paragon fiskalny z
    warunkami udzielonej gwarancji, a dla wybranych produktów dokument gwarancyjny producenta. W przypadku braku
    któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków;
7. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia
    ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia
    odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, BUH AWO-SYSTEM zaleca sporządzić
    protokół szkodowy.

6. Sposoby płatności
1. Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:
  • przelewem na rachunek bankowy BUH AWO-SYSTEM,
  • gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt z siedziby BUH AWO-SYSTEM,    
  • gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika i płatności za pobraniem,
2. BUH AWO-SYSTEM może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku
    obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez BUH AWO-SYSTEM jako p
    przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub
    formą płatności (m.in. sprzedaż na raty).
3. W przypadku wybrania sposobu płatności – przelewem bankowy, Klient powinien uiścić cenę niezwłocznie, a w
    przypadku płatności za pobraniem - przy odbiorze.

7. Zwrot towaru przez konsumenta
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić
    od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.
    2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od
    umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww.
    ustawy.
2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności -
        od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a
        w przypadku umowy, która:
        - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, 
        - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy,
    c)  dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RKA. Numer ten można uzyskać za
    pośrednictwem strony internetowej lub pracownika sklepu internetowego realizującego zamówienie. Numer RKA
    powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RKA nie stanowi przeszkody w zwrocie
    rzeczy.
5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu
    odstąpienia od umowy.
6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. BUH AWO-SYSTEM nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów
    przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez BUH AWO-SYSTEM
7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust.
    2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia
    spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje
    konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
    (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów:
  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9. BUH AWO-SYSTEM nie stosuje polityki towarów zastępczych.

8. Gwarancja jakości
1. BUH AWO-SYSTEM udziela Nabywcy towaru gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na
    dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w specyfikacji gwarancji produktu i liczy się od daty zakupu
    sprzętu. Sprzęt i towary sprzedawane w przez BUH AWO-SYSTEM posiada Gwarancję Producenta, która jest
    wyrażona w specyfikacji produktu xx, nie podlega warunkom gwarancyjnym BUH AWO-SYSTEM i powinien być
    serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta lub bezpośrednio przez Producenta
    zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.
2. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Serwisu wymiana lub zwrot ceny.
3. Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany
    dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez BUH AWO-SYSTEM.
4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
5. Uprawnienia Nabywcy towaru z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: (a) po upływie okresu
    Gwarancji; (b) w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub
    którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Producent; (c) w przypadku eksploatacji towaru w
    sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami BUH AWO-SYSTEM i Producenta towaru; (d) w
    przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami BUH AWO-SYSTEM i Producenta
    towaru; (e) w przypadku, gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania,
    jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; (f) w przypadku stwierdzenia naruszenia,
    uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób
    uniemożliwiający identyfikację towaru.
6. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez
    BUH AWO-SYSTEM oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada
    podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. BUH AWO-SYSTEM
    rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania
    wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego
    może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
7. Po zgłoszeniu wady zakupionego towaru Klient jest zobowiązany do zaniechania jego dalszego używania. W
   przypadku stwierdzenia faktu dalszego używania i korzystania z reklamowanego towaru, firma BUH AWO-SYSTEM w
   porozumieniu z Producentem może odstąpić od rozpatrzenia reklamacji.
8. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
   - klient jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt BUH AWO-SYSTEM lub Producenta za pośrednictwem wskazanej
     firmy spedycyjnej, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz RKA, 
   - lub dostarcza towar własnym staraniem do siedziby firmy BUH AWO-SYSTEM.
9. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, BUH
    AWO-SYSTEM lub Producent stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego
    części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, BUH AWO-SYSTEM poinformuje o
    tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia
    poniesionych przez BUH AWO-SYSTEM lub Producenta kosztów.
10. BUH AWO-SYSTEM nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury
     reklamacyjnej.
11. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć BUH AWO-SYSTEM w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym
     towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności
     dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które
     będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu. W przypadku źle zapakowanego lub w
     ogólne nie zapakowane towaru na czas transportu BUH AWO-SYSTEM i Producent nie ponosi odpowiedzialności
     za szkody i uszkodzenia powstałe podczas w trakcie transportu, które nie były zgłoszone. Uszkodzenia takie nie
     będą usunięte, chyba, że Klient za nie zapłaci.
12. Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za
     dane znajdujące się na nośniku ponosi Klient.
13. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem
     dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie.
     Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.
14. BUH AWO-SYSTEM świadczy usługi posprzedażne. Aktualne informacje dotyczące ich zakresu, zasad
     korzystania oraz odpłatności podane są na podstronach http://www.hedue.pl/usługi.

9. Procedura reklamacji
1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa BUH AWO-SYSTEM Zgłoszona wada towaru
    podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.
2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie
    reklamacyjnym BUH AWO-SYSTEM wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego "Zgłoszenie
    RMA". Po wypełnieniu formularza zostanie nadany numer reklamacji (numer RMA).
  1. W przypadku gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).
  2. Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego na stronie formularza, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta z numerem RMA.
  3. Etykietę należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania etykiety prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce
  4. Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu BUH AWO-SYSTEM i wstrzymać z wysłaniem.
3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego.
4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę
    podczas transportu.
5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego
    sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest
    dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją, w jakiej sytuacji dana wada lub
    niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji
    uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym BUH AWO-SYSTEM i
    może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty
    gwarancyjnej wydanej przez producenta.
6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał
    karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku BUH
    AWO-SYSTEM rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w BUH AWO-SYSTEM.
7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych
    w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych
    w pamięci.
8. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:
    a) dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skontaktować się z BUH AWO-SYSTEM w celu
        otrzymania dokumentów przewozowych.
9. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej
    stwierdzenia przed upływem 1 roku.
10. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, BUH AWO-SYSTEM uprawniony jest
     do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

10. Postanowienia końcowe
1. W kontaktach z klientem, BUH AWO-SYSTEM korzysta z urządzeń służących do porozumiewania się na odległość
    (w tym e-mail, telefon, czat).
2. BUH AWO-SYSTEM ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy).
3. BUH AWO-SYSTEM ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy. Zasady odpowiedzialności zawarte są w Kodeksie
    cywilnym.
4. BUH AWO-SYSTEM informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia
    15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.).
5. W rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), adres
    hedue@hedue.pl nie jest przeznaczony do kontaktowania się w sprawie zawartej umowy lub składania reklamacji.
6. W rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), nr
    telefonu 95 7609107 nie jest przeznaczony do kontaktowania się w sprawie zawartej umowy konsumenckiej.
7. W rozumieniu art. 30 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), BUH
    AWO-SYSTEM nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną
8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) informujemy, że umieszczanie przez klienta na stronach internetowych naszego
    sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest
    zakazane.
9. Korzystanie ze sklepu internetowego hedue.pl możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system
    teleinformatyczny, z którego korzysta klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
  1. Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
  2. Mozilla Firefox w wersji 34.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,
  3. minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli
  4. w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, do jej otwarcia wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.
10. Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.hedue.pl.
11. Regulamin Sklepu Internetowego BUH AWO-SYSTEM nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów
     wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 
     maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).

 
 
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia [1]

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [2] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. [3]

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. [4]

[5]

[6]
 
Instrukcja wypełniania:
[1] Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:
 
w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku, gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: "zawarcia umowy.";

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): "w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.";

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: "w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.";

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: "w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.";

w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: "w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.".

[2] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.

[3] Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: "Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej [proszę wstawić adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).".

[4] W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: "Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia   
 nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.".

[5] Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:
  1. proszę wpisać: - "Odbierzemy rzecz"; lub
- "Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub ... [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku gdy
   ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie nie
   później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
   Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.";
  1. proszę wpisać:
- "Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.";
- "Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.";
- Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz
  ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: "Będą Państwo musieli ponieść
  bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: ... PLN [proszę wpisać kwotę]"; lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając,
  wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: "Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
  Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około ... PLN [proszę wpisać kwotę]."; lub
- Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie może
  zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili zawarcia
  umowy: "Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt"; oraz
  1. proszę wpisać: "Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.".
[6] W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku, gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać, co następuje: "Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/ energii cieplnej [niepotrzebne skreślić] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.".
 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat:
 BUH AWO-SYSTEM, ul. Piasta 13/4, 74-400 Dębno
 [z dopiskiem ODSTĄPIENIE OD UMOWY ]
 
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl